Navigation
Forsiden
Artikler
Debat Forum
Links
Nyheder
Søg
FAQ
Foto Galleri
Gæstebog
Udvalgte billeder
Fredagens barvagt


nygaard

Hvem har fødselsdag?
Bjarke01 . Maj
Steffen29 . Maj
Jensen04 . Jul
BeeBQ03 . Aug
PeterC28 . Aug
Se indlæg
Raptor MC | MC RELATERET | Teknik
Forfatter 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 24. juni 2010 21:29:53
Så har jeg kastet mig ud i at skifte tændrør. og det gik snildt at komme ind under tanken, men så sad der et luftfilter og blokkerede, og jeg kunne ikke helt hitte ud af, hvordan jeg kom ned til tændrørshætterne. Er der en som fredag aften ude i klubben eller lørdag engang gider vise mig, hvordan jeg kan fikse, så de snolle tændrør kommer til syne ? Ja nu bliver jeg sgu stædig smiley
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
BeeBQ
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1185
Bopæl: Ca. 0,5 liter benzin herfra, alt efter vindretning
Tilmeldt: 13.11.09
Lagt på d. 24. juni 2010 21:50:41
Lige først, tænkte jeg ”ja, nemt” smiley ... altså på Virago’en...

Men kom så i tanke om, at jeg faktisk heller ikke ved, hvordan det er på Kawaen smiley

Så måske vil jeg godt kigge med over skulderen, hvis det lykkes dig at finde en instruktør
Redigeret af BeeBQ d. 24. juni 2010 22:00:01
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Prebz
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 708
Bopæl: Grumstrup
Tilmeldt: 24.10.08
Lagt på d. 25. juni 2010 07:11:45
Lige et tip... prøv at kigge i din instruktionsbog. Hvis jeg når klubben i aften, vil jeg med glæde være medhjælpersmiley


UP SHIRTS! DOWN SKIRTS!!!
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Boldreel
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1251
Bopæl: Nord for Odder
Tilmeldt: 22.10.08
Lagt på d. 25. juni 2010 08:09:53
hvis du har en instruktionsbog, så tag den med og vi prøver at kigge på det...

Der må jo være en måde, hvis ikke de japanske designere har haft en for heftig sake-dag (det var der jo på toyota / previa i starten...smiley)

Det skal kunne lykkes....


------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel smiley
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 25. juni 2010 09:12:12
tak for de gode råd. Har kigget i instruktionsbogen. Tager den med i aften. Og ingen pres i forhold til til behjælpelighed. Skal nok få det fikset på én eller anden måde. Hvor svært kan det være ??!!! ;-) hi
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 26. juni 2010 09:19:00
Og endnu engang tusind tak for hjælpen med tændrørene :-) Harzenturen er forude :-) Det bliver kanonnnnn smiley
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Steffen
Super Administrator

Brugers avatar

Antal indlæg: 1821
Bopæl: On the road
Tilmeldt: 21.10.08
Lagt på d. 27. juni 2010 01:55:54
Jette skrev:
Og endnu engang tusind tak for hjælpen med tændrørene :-) Harzenturen er forude :-) Det bliver kanonnnnn smiley


Og vejret i Goslar smiley
Klik på "1-7 døgn"

http://vejret.tv2.dk/vejr/2918840/goslar/


Miss Z
Redigeret af Steffen d. 27. juni 2010 01:56:47
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 27. juni 2010 07:14:12
Og øv øv .... min kawa har stadig tekniske problemer der lurer. Har lige konsulteret en mekanikerven pr. mail, og hans bud er, at "den trækker falsk luft" ind. Noget med kaburatorens indsugningsdel.
Kawaen kan pludselig tabe fart lige så stille ved konstant gas :-/ Det forsvinder så ved lidt yderligere gas.... osv...... Ikke noget stort problem, men det er sgu ikke optimalt, og gad vide hvordan dét kan udvikle sig !!!! Den går også stadig en anelse ujævnt sådan rent alment under kørslen.
Jeg har en MEGET travl uge inden afgang til Harzen, og nu har jeg vist MEGA MEGET travlt .....
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Prebz
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 708
Bopæl: Grumstrup
Tilmeldt: 24.10.08
Lagt på d. 27. juni 2010 11:24:44
Løsning, hurtig til autoriseret værksted.. ingen forsøg eller tror nok løsninger nu. Op mod en ferie tager man bare ingen chancer..


UP SHIRTS! DOWN SKIRTS!!!
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 27. juni 2010 19:02:14
Prebz skrev:
Løsning, hurtig til autoriseret værksted.. ingen forsøg eller tror nok løsninger nu. Op mod en ferie tager man bare ingen chancer..


Er helt enig og jeg var så heldig at være på udflugt i dag sammen med en som kender Benny fra Sejr, og han ringede sgu til Benny og bookede mig til tid på værkstedet i morgen tidligt (trods en høj hellig søndag). Hvor heldig kan man være ? og flinke fyre :-)
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 01. juli 2010 07:19:54
Hvis nogen siger til mig, at min kawa da stadig er ny, så får I svar på tiltale, for kors hvor er den træls :-/, men nu er den erklæret sikker nok til at suse til Harzen og humøret er nærmest lystigt ,og jeg tager om lidt Stjær, for at mødes med Steffen og Rumle. Jeg læner mig op af at mit Falck abonnementet er med og klar til at hive frem, hvis kawaen imod forventning skulle stå af.

Sejr har bøvlet med den i 3 stive dage, og har bl.a. tjekket for alle mulige utætheder, tjekket filtre, skiftet lamda sonde, renset dyser og givet den et hak opad via gasspjældspotentiometeret (ja sikke et langt ord :-)
Om det har hjulpet ved jeg ikke (periodisk fejl), men den sidste justering har gjort, at det får et ekstra spark bagi ;-)
Regningen er uvis og vi skal følge op når jeg kommer hjem. Flinke fyre hos Sejr, og det vil så vise sig, om de også er flinke, når regningen skal betales ;-) hi
HVIS kawaen så stadig driller på Harzen-turen, så skal der vist skiftes lidt på de elektroniske dele, og så koster det kassen. Nå men nu gælder det Harzen ......... Whroooooonnnn
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
jacob
Brugere

Antal indlæg: 468
Bopæl: Storring
Tilmeldt: 21.10.08
Lagt på d. 01. juli 2010 10:34:31
Rigtig god tursmiley


Fordi man kan!

Jacob
www.raptormc.dk
Forfatter RE: 2 sølle tændrør
Jette
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 1534
Bopæl: Århus
Tilmeldt: 30.10.08
Lagt på d. 04. juli 2010 19:39:31
Tak og kawaen klarede turen super duper med det ekstra skud benzin den konstant fik kastet ind. Det havde en super duper effekt, så det tog mit fokus fra den defekte side den har, så jeg gav den bare gas smiley
Skal forbi Sejr og rapportere status i morgen, og må desværre meddele dem, at grundproblemet stadig er der, så de må nørde videre.......
Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Begivenheder
Ma Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
ShoutOut
Du er nødt til at logge på for at skrive et shout.

Boldreel
01. maj 2021
Hurra for nu er det ved at være forår 🌞😉

Lars Becker
28. februar 2021
2.Jeg håber at komme på besøg af og til,måske også til den gode sommerfest! Vi ses derude i geografien! Jeres ven Lars Becker

Lars Becker
28. februar 2021
Ja venner,så er tiden kommet til at jeg siger farvel til mit medlemskab af denne klub... Jeg har været glad for medlemskabet,men nu må jeg videre. Der er ikke noget som jeg er sur og,eller nogen som

Jensen
25. oktober 2020
Julefrokost d.14 november er aflyst. pga Corona. Vil blive afholdt så snart det er muligt

Høgfeldt
23. juli 2020
Lørdag den 8. august kommer Mainroad MC til frokost kl. 12.00. Bikerplatte

Shoutarkiv
Sidste Brugere Online
Bjarke 1 uge
PeterC 1 uge
Steffen 2 uger
Tourer 4 uger
Boldreel53 uger
Poul-m59 uger
BeeBQ71 uger
Erik100 uger
Lone106 uger
Mark106 uger